Čištění filtrů pevných částic

Čištění filtrů pevných částic

Specializujeme se na systémy jako jsou filtry pevných částic (DPF, GPF), katalyzátory (KAT, TWC) a selektivní katalytické redukce (SCR). Naše řešení jsou navržena tak, aby splňovala přísné ekologické normy a pomáhala motorovým vozidlům a průmyslovým zařízením efektivněji snižovat emise škodlivých látek.


Pro více informací prosím volejte 
+420 605 285 485 

.

Ceník čištění filtrů

Osobní auta

Osobní auta

od 2490,-
Dodávky

Dodávky

od 3490,-
Nákladní auta

Nákladní auta

od 4990,-
Autobusy

Autobusy

od 4990,-
Zemědělské a stavební stroje

Zemědělské a stavební stroje

od 4990,-

PRŮBĚH ČIŠTĚNÍ

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Prosím zavolejte nebo napište pro návrh ideálního termínu
Osobní předání vozu

Osobní předání vozu

Vůz si vyzvedneme nebo ho dovezete k nám na servis
Demontáž filtru

Demontáž filtru

Před čištěním je důležité filtr pevných částic demontovat.
Profesionální čištění

Profesionální čištění

Speciální chemikálie pomáhají rozložit a odstranit usazeniny
Montáž

Montáž

Profesionální montáž filtru pevných částic zpět na své místo
Snížení emisí

Snížení emisí

Splnění legislativních požadavků a zlepšení výkonu motoru

PRO AUTOSERVISY

Zašlete filtr PPL

Zašlete filtr PPL

Vyčistíme a zašleme zpět

Vyčistíme a zašleme zpět

Platba na dobírku

Platba na dobírku

PROČ ČISTIT FILTRY PEVNÝCH ČÁSTÍ

Hlavním cílem čištění výfukových plynů a emisí je minimalizovat negativní dopady na životní prostředí a zdraví lidí. Konkrétně zahrnuje:

  1. Snížení emisí škodlivých látek: To zahrnuje oxidy dusíku (NOx), pevné částice (saze), oxid uhelnatý (CO) a uhlovodíky (HC).

  2. Ochrana zdraví: Čistější vzduch znamená menší riziko respiračních a dalších zdravotních problémů způsobených znečištěním.

  3. Splnění legislativních požadavků: Mnoho zemí má přísné emisní normy, které musí vozidla a průmyslové provozy splňovat.

  4. Zlepšení kvality ovzduší: Čistější ovzduší přispívá k lepšímu životnímu prostředí a udržitelnému rozvoji.

  5. Efektivita motorů: Moderní technologie čištění mohou také zlepšit výkon motoru a spotřebu paliva.

Cílem je tedy vytvořit vyvážený přístup, který chrání životní prostředí, zdraví a zároveň podporuje technický pokrok.

DRUHY FILTRŮ

  • DPF (Diesel Particulate Filter) - Filtr pevných částic pro dieselové motory, který zachycuje saze a další pevné částice.

  • FAP (Filtre à Particules) - Podobné DPF, ale označení se často používá ve Francii, obvykle pro dieselové motory.

  • SRC (Selective Catalytic Reduction) - Systém, který používá aditivum (např. AdBlue) k redukci oxidů dusíku (NOx) ve výfukových plynech.

  • KAT (Catalytic Converter) - Katalyzátor, který převádí škodlivé plyny jako CO, NOx a HC na méně škodlivé látky.

  • GPF (Gasoline Particulate Filter) - Filtr pevných částic určený pro benzinové motory, podobný DPF, ale zaměřený na emise z benzinových motorů.

  • DOC (Diesel Oxidation Catalyst) - Katalyzátor, který pomáhá oxidovat saze a další organické sloučeniny ve výfukových plynech dieselových motorů.

  • SCRF (Selective Catalytic Reduction Filter) - Kombinuje funkce DPF a SCR pro zachytávání pevných částic a redukci NOx.

  • EGR (Exhaust Gas Recirculation) - Systém, který recirkuluje část výfukových plynů zpět do spalovacího procesu, čímž snižuje emise NOx.

  • LNT (Lean NOx Trap) - Zachytává NOx ve "chudém" spalovacím režimu a uvolňuje ho během regenerační fáze.

  • PNA (Particulate Number Analyser) - Nástroj na měření emisí pevných částic, často používaný v laboratořích a při emisních testech.

  • TWC (Three-Way Catalyst) - Katalyzátor, který současně redukuje NOx, oxid uhličitý (CO) a uhlovodíky (HC) ve spalovacím motoru.

  • FBC (Fluidized Bed Combustion) - Technika, která se používá k omezení emisí pevných částic při spalování pevných paliv.

SEZNAM ZNAČEK AUT

Volkswagen, BMW, Audi, Mercedes-Benz, Porsche, Škoda, Seat, Renault, Peugeot,
Citroën, Fiat, Opel, Volvo, Jaguar, Land Rover, Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Subaru,
Mitsubishi, Hyundai, Kia, Ford, Chevrolet, MG, BYD, NIO